Veelgestelde vragen

 

Registratie

 
q: Hoe maak ik een account aan?

Je kan hier registreren.

 
q: Wat als ik mijn paswoord vergeet?

Wie zijn of haar paswoord vergeten is, kan via deze link een nieuw paswoord aanvragen.

 
q: Wat als ik een nieuw e-mail adres heb?

Indien je de correspondentie voor jouw bestellingen wil ontvangen op een ander e-mail adres, kan je dit wijzigen in jouw account. Het volstaat om in te loggen, je oude e-mail adres te vervangen door het nieuwe. Zorg er voor dat je deze gegevens opslaat.

 
q: Waarom moet ik een telefoonnummer opgeven?

Mochten wij vragen of bemerkingen hebben bij een bestelling, is dit voor ons de snelste manier om je te bereiken. We verbinden ons er toe dat jouw telefoonnummer strikt vertrouwelijk blijft en dat wij deze gegevens onder geen beding doorgeven aan derden noch gebruiken om commerciële boodschappen door te geven.

 

Bestelling

 
q: Hoe weet ik zeker of mijn bestelling effectief geplaatst is?

Je krijgt hiervan een bericht via mail.

Vanaf het ogenblik dat de bestelling bij ons klaarstaat om door Bpost opgehaald te worden, krijg je van ons een 2de bevestiging via e-mail toegestuurd.

 
q: Kan ik mijn bestelling annuleren?

Van zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kan de bestelling na ontvangst wel terugsturen. Kijk hiervoor even de retourvoorwaarden na.

 
q: Help, ik heb twee maal dezelfde bestelling geplaatst.

Als je hier aan twijfelt, stuur dan onmiddellijk een mailtje met ordernummer(s) naar info@remasport.be en we kijken dit voor jou na.

 
q: Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, je kan jouw bestelling volgen! Nadat we jouw bestelling ingepakt hebben en deze bezorgd hebben bij onze partner Bpost ontvang je een Track & Trace code waarmee je de status van jouw bestelling kan volgen via http://track.bpost.be/.

 

Verzending

 
q: Hoe worden de producten verzonden?

Dit is afhankelijk van de hoeveelheid en het gewicht van de zending.

Al onze verzendingen gebeuren via B-post. In de meeste gevallen gaat dit over een pakket en wordt taxi-post gebruikt.

 
q: Hoeveel bedraagt de verzending?

De prijs voor een verzekerde verzending (tot €500) onder de 10kg:

België: €5,95

Nederland: €9,95

 
q: Hoe kan ik betalen?

Er zijn verschillende mogelijkheden betalingen te doen.

De verschillende mogelijkheden zijn:

Bancontact - Mister Cash

Visa/Mastercard

Ideal

Overboeking (overschrijving)

Belfius Direct Net

 
q: Is de online betaling wel veilig?

Tijdens betalingen wordt de verbinding tussen jou en Rema Sport beveiligd. Met behulp van SSL worden de transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het "slotje" in de onderste statusbalk van je browser.

De betalingen in onze webwinkel worden verzorgd door Mollie. Mollie is onze partner op het gebied van online betalingen. Zij staat bekend om haar jarenlange ervaring met online betalen en verzorgt de snelle en veilige betalingen voor een groot aantal webwinkels.

Mollie stelt hoge eisen aan het veilig en betrouwbaar betalen op het internet. Alle betalingen vinden plaats middels een beveiligde verbinding. Zodra jouw betaling is ontvangen krijg je hiervan een bevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres.

 

Levering

 
q: Kan ik op een ander adres laten leveren?

Dat kan. Bij het plaatsen van jouw order krijg je de mogelijkheid om een apart leveringsadres op te geven. Dit kan verschillen van jouw woonadres.

 
q: Wanneer krijg ik mijn bestelling?

De levering van jouw bestelling is afhankelijk van de grootte en de actuele voorraad van onze producten. Standaard is de leveringstermijn 1 à 2 werkdagen.

 
q: Naar welke landen wordt er verzonden?
<

Voorlopig wordt er enkel naar België en Nederland verzonden

Heb je echter niet de mogelijkheid om een bestelling binnen deze landen te ontvangen neem dan contact op via info@remasport.be

 
q: Beschadigde verpakking?

Indien de verpakking van je bestelling beschadigd is, en je product hierdoor ook beschadigd is vragen wij je om contact met ons op te nemen via info@remasport.be

Dit dient wel binnen de 48u na ontvangst te gebeuren met een foto van je bestelling & verpakking.

Indien blijkt dat er inderdaad een fout is gebeurd bij de transportfirma zullen wij zo spoedig mogelijk de bestelling laten retourneren en omruilen.

Denk er wel aan om in al je communicatie je bestelbonnummer vermelden.

 

Nazorg

 
q: Ik heb nog steeds niets ontvangen, wat nu?

Indien je na drie of vier dagen niets ontvangen heeft, neem dan contact op met ons en we kijken dit voor jou na.

 
q: Wat als mijn zending onvolledig blijkt?

In dit geval adviseren wij je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantendienst via info@remasport.be. We zoeken samen met jou naar een snelle oplossing.

 
q: Wat als mijn product beschadigd is?
<

Indien er zich binnen een niet-aanvaardbare termijn defecten voordoen bij jouw product, vragen wij contact op te nemen met ons via info@remasport.be. Let wel, je dient ten alle tijde de voorwaarden in acht te nemen.

 
q: Krijg ik de gemaakte verzendkosten terugbetaald indien ik retourneer?

Neen, gemaakte verzendkosten om je bestelling te retourneren worden niet terugbetaald.

 
q: Wat als mijn product niet past?

Indien je toch nog de verkeerde maat heb besteld, vragen wij om contact op te nemen met ons via info@remasport.be voor verdere richtlijnen voor het omruilen van jouw product(en).

Indien de fout bij ons ligt en wij de verkeerde maat hebben verzonden, zijn de verzendkosten natuurlijk voor ons!

 
q: Wat zijn de ideale wasvoorschriften voor (bedrukte) textiel?
  • - Textiel omdraaien, met opdruk aan de binnenkant

  • - Nooit warmer dan 40°C wassen

  • - Wassen op delicaat programma (maximaal 1200 toeren)

  • - Niet in de wasdroger

  • - Strijken op keerzijde opdruk

 
 

Nog meer vragen? We zijn er voor je!

NEEM CONTACT OP VIA:
Facebook
BEL ONS OP HET NUMMER:
089/41.49.12
STUUR EEN MAILTJE NAAR:
info@remasport.be
To Top